onsdag 17 oktober 2012

har en bra dag....

En några veckor gammal ( ganska många faktiskt ) bild och det betyder att det är jätte länge sedan jag tränade! Skärpning!

Tack alla Ni som mailat! Det värmer! Men idag har jag en riktigt bra dag ska ni veta. Sitter och jobbar och fick ett otroligt sug efter träning! Det måste betyda att man sakta men säkert börjar må bra.

Har en hel del att se fram emot nu också vilket gör att humöret växer. Imorse hittade vi en död råtta under köksbordet. Jag har inga problem med sånt där men imorse hade jag tydligen det. Försökte hålla mig lugn då barnen titta storögt på den döda råttan, men det är skitäckligt och det kryper i mig och jag kan inte låta bli att undra var den hade varit under natten??? Tur vi stängde sovrumsdörren!!!! Usch!

Nej fortsätta jobba.... ha en fin dag! KRAM/J

Inga kommentarer: