måndag 29 oktober 2012

Klassåterträff

Helt galet vad hemskt det är att se sig på kort sisådär för 12-13 år sedan! Jag träffade en gammal klasskompis för 2 somrar sen som jag tyckte jag kände igen ( visste då inte att det var han ), sedan när jag förstod att det var en klasskompis så sa jag till honom att han såg jätte annorlunda ut och att jag inte kände igen honom. Då sa han att " du ser ganska annorlunda ut själv ". Vadå jag??? Jag har väl alltid sett ut så här tyckte jag... men NEJ det gör jag inte och jag kan inte förstå hur man klädde sig, sminkade sig och såg ut i håret!!! :-)

Signe som klädde sig själv i somras, älskar denna bild!

Igår träffade jag honom igen och vi bestämde att vi skulle fixa en klassåterträff, skitkul! Så nu är jag i full gång med en enkel träff med middag och kanske bowling i Uppsala. Hoppas att många följer med, kul att få veta vad alla gör idag och prata en massa gamla gymnasieminnen!

Har mycket roligt att se fram emot och jag älskar det! KRAM/J

Inga kommentarer: