söndag 14 oktober 2012

New York/ nya tider




Vad har hänt här då? Jo jag är precis hemkommen ifrån New York.... BÄSTA STADEN I VÄRLDEN! Eller ja det beror kanske på, bästa stället jag har besökt iallafall! Resan upplevde jag tillsammans med en av mina bästa vänner och vi har verkligen haft kvalitétstid, skrattat som galningar, lärt känna nytt folk och haft det så bra!

Annars på hemmafronten är det sådär.... jag är nyseparerad. Tänker inte gå in på det mer än så då jag varken orkar eller vill. Så det är ganska mycket nytt som jag ska " lära " mig:
- att vara ensam
- att bara ha barnen varannan vecka
- och mycket annat smått som man tagit förgivet tidigare...

Jag mår iallafall bra just nu... man faller ner i små " gropar " då och då men tack vare familj och vänner så går det bra!
En kopp té och boken " Femtio nyanser av honom " ( en helt galen bok by the way ) blir kvällens syssla! KRAM/J

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men du,styrkekramar till dig!!

Engla sa...

Kram Johanna <3