måndag 19 november 2012

Helgen/ allvaret


Helgen har varit fantastiskt rolig! Jag jobbar för de absolut bästa företaget med de bästa och roligaste arbetskamraterna!!! Först hade vi konferens, sedan lekte vi 10-kamp och efter det fick vi checka in på våra hotellrum. På kvällen fick vi en jätte god middag och det var öppen bar hela kvällen! Jag har laddat batterierna kan man säga.

Men nu är det måndag igen vilket betyder 5 veckor jobb mellan 14.00 - 22.00. Det betyder att jag inte kan träna CrossFit MEN mer i plånboken. Träningen kommer jag att utföra hemifrån + i utegymmet. Det blir mycket spinning.

Nu dusch och fix innan jobb... KRAM/J

1 kommentar:

Unknown sa...

Kan vi ta träningen nästa vecka ist? Jag har gjort illa mig i höger lår (igår på CF) och ska försöka rehabträna så att jag kan vara på banan igen så snart som möjligt igen.