söndag 9 december 2012

Sista versen...?


I skrivande stund är det 74 (!!! ) st som tittat in här på bloggen. Jag känner mig smickrad då jag inte bloggar så flitigt längre. Frågan är varför ni tittar in? :-)

Ja livet är förändrat men det behöver inte betyda att det är till det sämre. Jag är numer halvtids förälder, det som skrämde livet ur mig förut men som jag ser som något positivt idag. Jag hör via vänner hur det spekuleras ( fortfarande efter 4 månader ) varför vi valt att gå isär, men som jag skrivit tidigare så vill jag inte delge det för det är privat.

Nu är det mycket förändringar som kräver allt ifrån mig och därför så får bloggen vila för jag vet inte, jag kanske vill blogga aktivt någon dag igen men inte nu.

Jag och barnen ska ha den bästa av jular vi kan ha och om 2 veckor avslutar jag mina eftermiddagspass vilket innebär träning igen!

Men jag vill passa på att önska er alla en godjul & gott nytt år! KRAM/J

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja låt dom spekulera om dom nu tycker att de är kul å inte har något annat för sig.
Så länge som ni är överens och att barnen mår bra, de är de som är viktigt. Lycka till i framtiden å God jul å Gott nytt år till dig oxå! Kramar Malin B

Vero sa...

Det samma till dig.

Och folket kommer alltid att spekulera, inget att bry sig i. Vare sig man väljer gå isär, blir ett par eller vad det kan tänkas vara.

Sofie sa...

Hej Johanna,

Trist att hör att ni gått isär men det viktigaste är ju att du mår bra!!!

Hoppas att 2013 blir ett bra år för dig <3 Jag drömmer om N.Y när jag ser dina bilder =)

Kram