onsdag 6 mars 2013

onsdag


Jahapp... ska man försöka sig på ett inlägg då? Känner mig som en nybörjare i " bloggbranschen ". Vad händer då?

Jo jag sitter här med mina böcker framför mig... ja jag ska plugga strålningsfysik i 3 v i Uppsala nu i mars och har ingen motivation what so ever! Men ikväll får jag lite plugghjälp och då bjuder jag ju självklart på middag!

Jag lever ( för er som är nyfikna och/ eller bryr er ) ensam fortfarande. Kan man säga så? Ja det borde man ju kunna göra för sist när jag skrev var jag ju ensam :-). Mitt ex lever med en ny tjej och jag är glad för hans skull! Vi har en jätte bra relation jag och S! Jag har faktiskt världens bästa ex, det ni!

Barnen är det bästa och de tar allt detta bra. Allt rullar på och det här " varannan vecka " funkar också bra. Det närmar sig min barnhelg och då blir det myyys!

Kanske tittar in redan imorgon igen.... det här är ju ganska kul! Just det, om nån har tips på bra festkläder till en 30 års fest så hojta till!

KRAM/J

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skönt att det fungerar så bra med er! Tänkte du byta bloggnamn?
Hitta på nåt personligt namn som du kan leva med oavsett vad som händer i livet. :)
Som jag, jag heter Anne med e (www.annemede.com)oavsett vad som händer.
Kram!

Anonym sa...

Hej följt din blogg sedan vi sågs det är ju ett tag sedan;-) läste att du hade blivit "singel" men känns som du är stark och självgående så det fixar du nog galant du har många bollar i luften, önskar dig all lycka och hoppas vi ses någon gång kram på dig Johanna/Ida