fredag 22 mars 2013

Fredagskväll

Tittar i bildarkivet och hittar denna ( !!! ). Åh herregud vad jag längtar till sommar och klänningar och värme och allt roligt som man gör på sommaren!

Sitter i soffan, lyssnar på musik, vet att barnen sover så gott i sina sängar efter fredagsmys hos Gullbergarna. Total avslappning... har ont i huvudet och ska strax gå och lägga mig.

Den här helgen kommer vi ta det riktigt lugnt. Jag har stressat upp mig så mycket inför denna kurs och nu är det bara 4 dagar kvar... jag börjar tagga ner lite nu. 

På måndag ändrar jag en del i mitt liv:

- tillbaka till de bra matvanorna
- trappa upp träningen igen efter 2,5 veckas uppehåll
- stressa ner, ingen mår bra av det
- planera för framtiden... vad ska ske? vad är viktigt?
- boka in resan till fjälls... jag SKA dit! Måste åka skoter!!! :-)

Nu gonatt! KRAM/J





1 kommentar:

Josefine Pålhammar sa...

Snygg du är Johanna!
/Josefine