tisdag 19 mars 2013

Tisdagstankar

Längtar efter min och barnens lördagsmysfrukost i helgen!

Tänker vara så här lockig och fin i håret på den stora 30 årsfesten i april!!! Saknar älskade ungen!

En till älskad unge som är saknad!

En ny kärlek?

Här pendlas det 14 mil om dagen.... plugg och allt annat som tar upp min tid. Kursen är svinsvår men jag har så roligt med min klass! Det är tufft men jag ska kunna fira detta till påsk, det är en sak som är säker!

Dagens funderingar:

- blev otroligt överraskad ( generad ) igår då jag fick en privat sång/ gitarr uppvisning.... galet vad bra det var!
- har skrattat så tårarna rann idag när jag kom hem, en till överraskning som tog knäcken på mig... 
- saknar barnen så himla mycket!
- älskar när jag har förmågan att säga ifrån när jag tycker att något är fel, det har jag gjort och mår så bra över beslutet!
- börjar sakta men säkert hitta tillbaka till glädjen efter en jobbig helg med mycket tårar...
- tror att vårkänslorna börjar komma trots snön ute...
- kan konstatera att jag kommer att se både Eldkvarn och Miss Li i sommar!!!
- älskar mina vänner och alla andra som gör att mitt liv blir så mycket roligare!!!
- väntar på 2 spännande besked inom kort, återkommer med förhoppningsvis ett glädjetjut!!!

Nu ska jag ta det lugnt i soffan... snart väntar sängen, kursböckerna och sedan somna... ytterligare några mil att åka imorgon!
KRAM/J

1 kommentar:

ljummetkaffe sa...

Och jag är en av många vänner som älskar dig tillbaka!
Vad skulle vi göra utan vår Bobanna?!