måndag 23 september 2013

Nu är det dags....


.... att börja blogga igen!

Jag ska berätta så mycket men framförallt använda detta som en träningsdagbok. Det peppar mig! Jag har precis genomfört mitt första 1 milslopp! ToppLoppet i lördags. Det gick bra och löpningen är så skön och passar min livsstil.

Jag och barnen mår underbart bra.... och för er som inte redan vet så har det hänt lite på hemmafronten. Jag har träffat nån!

MEN som sagt träning och inredning får dominera i denna blogg!
KRAM/J

( minns knappt hur man bloggar längre )

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du skiner som en sol!!! Mycket trevligt att se //Malin

Unknown sa...

Blöjor,barnmat,välling mm ,direkt hem tilldörren med hemleverans över hela Sverige.

NU ÄVEN MED BYXBLÖJOR OCH BLÖJTÅRTOR.

www.blojbudet.se

Anonym sa...

Hej!
Jag gör en chansning och skickar frågan om du vill sälja någon eller alla fyra små pinnstolar du blocketfyndade för något år sedan?
Vet du var de kommer i från?
Mvh, Katrin, katrin_lund@hotmail.com