torsdag 23 oktober 2014

Rädd, nervös och riktigt lycklig.

Med en nervositet inför bloggen skriver jag igen…. Med nytt hus, utrymme för min kreativitet och mitt skapande är jag ändå så sjukt nervös! För vadå?

Jo för att " synas ".

Jag vill iallafall blogga om allt som jag brinner för, nämligen att skapa en miljö, ett hem som vi trivs i. För är det någonstans på jorden som man ska trivas så är det hemma!

Bloggen är och kommer alltid att vara min dagbok, klyschigt skrivet kanske men det är så det är. Många kan tycka att blogga är löjligt men vet ni vad? Hur många kan minnas med ord hur första plusset på stickan ( graviditet ) var? Hur många har skrivit ner känslan innan och efter förlossning?

Hur dag för dag har sett ut i stort sett…. Jag verkligen älskar att gå tillbaka och läsa alla dessa tankar. Många gånger med rodnad på kinden, " varför skrev jag så eller vad använde jag för ord "?

Jag längtar till den dagen när mina barn vill se hur och läsa om den dagen de föddes. Alldeles färska tankar och ord bara dagar efter deras födelsedagar!

MEN nu vill jag också blogga om vår renoveringsresa i huset, framför allt!
Vi får se om fler vill hänga med…

Ta hand om er!/ J

Inga kommentarer: