Kaffedoften sprider sig i huset och jag sitter alldeles ensam i soffan och njuter av tystnaden! Jag skulle ha gått en morgon promenad nu vid kl. 6 men jag skjuter på det till ikväll, fryser och tycker det är ganska mysigt med frukost och nyhetsmorgon!
Så fort träningsvärken har släppt så ska jag börja springa igen, längtar!
Hoppas ni alla får en väldigt fin dag! KRAM/J
1 kommentar:
Mysigt <3 Kram
Skicka en kommentar