onsdag 11 april 2012

Wednesday

Efter att ha besökt sjukan idag så blev resultatet antibiotika och stark kortison + kortison 1% och mjukgörande kräm. Nu ska jag bli frisk igen!

Beställde denna fina skål till sommarens sallader vid grillkvällar. Från Sagaform, Campadre.

Idag vid ca 11 tiden fick jag ett sms: " Hej, ville bara tala om att jag mår bra, tsunamin...! Mer hann jag inte läsa förens tårarna kom. Min älskade vän är i Thailand ( flygvärdinna ) men allt är bra, vad jag hitills har fått veta. Vi har planerat in en tjejkväll med grillat på lördag så det är bäst att hon är hemma tills dess!

Trots detta så är jag så glad idag! Ett lyckat sjukhus besök och jag känner mig glad innefrån och ut. Ett mail på FB gjorde mig jätte glad... mycket " glad " nu men jag ÄR verkligen GLAD :-)!

LCHF maten är riktigt god. Vi åt rester från gårdagen till lunch, vispad grädde och bär till mellis och så gjorde jag flygande jakob alá LCHF till middag. Mätt, belåten och känner mig lätt. Imorgon startar vi dagen med 8 km PW, det är bästa starten på dagen! KRAM/J

Inga kommentarer: