tisdag 10 april 2012
LCHF
Igår gick jag 8,2 km PW och imorse 7,3 km. Jag kanske kan komma tillbaka nu men det är rejält stelt i benen fortfarande. Jag har blivit rekommenderad att testa LCHF ordentligt nu för det kan vara bra för min psoriasis + att jag fått en massa stressutslag. Dagens middag blev då biff stroganoff ala´LCHF med stekt vitkål till, barnen fick råris. Jättegott och detta kan jag leva med.
En resa till Stockholm idag med och jag älskar det förutom själva resan. Jätte jobbigt och man blir så trött. Ikväll blir det ett hett bad och sedan ska jag börja på en ny bok, det är mys det! KRAM/J
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

1 kommentar:
Duktig du är. Hoppas att LCHF kan hjälp dig och din psoriasis.
KRAM <3
Skicka en kommentar