måndag 23 april 2012

Måndag


Jag har fått en för tidig 30 års present från den finaste familjen man kan tänka sig! Jag älskar min nya klocka och en outfit blir så mycket snyggare med en klocka på armen. Respekt! :-)

Jag har haft en galet rolig helg! Kände att jag behövde komma ut efter alla sjukdomar så jag drog ihop tjejerna på lite vinkväll. Söndagen gick åt till att ligga på soffan så jag har hur mycket som helst att göra hemma, men det gör inget det kan göras en annan dag.

Idag är det löpning på schemat, 8km löpning!!! * livrädd *

Ha en fin dag! KRAM/J

1 kommentar:

Elin sa...

Duktig du är!!! :-)