torsdag 19 april 2012

Friday

Gomorron, här regnar de... nej det är nog t o m snö. Usch! Men jag är glad för vi har hunnit gå vår 1 h PW här på morgonen jag och L. Känns ganska bra i musklerna på övre lår och rumpa efter backintervallerna igår.

Nu har jag duschat, ätit frukost och ska sätta igång med dagens jobb. Brevid mig: en kopp kaffe! Ha en riktigt trevlig helg!! KRAM/J

1 kommentar:

Nadja sa...

Här är de snöblandat regn.. så tråkigt! Var är vårsolen?

Hoppas du får en mysig helg. Kram