lördag 14 april 2012

spring/ vår



Min man är skoexpert och har nu fått mig att testa två par inför kommande löpsäsong ute. Känns väldigt långt kvar då vi har snöstorm här nu. De grå/rosa är favoriterna men jag ska prova dem först innan jag bestämmer mig.

Jag har två sjuka barn här hemma, en som kräkts i två dagar och en som har/hade feber och de är rätt låga båda två. Pappan i huset jobbar nu, kommer hem och byter om och åker sedan till Stockholm och UFC galan. Som han har längtat och han var som ett barn på julafton imorse!

Jag har tokstädat och sanerat efter magsjukan, tvättade HELA dagen igår så idag blir det lugnt här hemma. Jag ska åka och handla och barnen ska få hyra film. KRAM/J

1 kommentar:

LenaO sa...

Å, vilka fina löparskor!!! Jag ska ta att köpa ett par nya löparskor till den här säsongen ...... Hoppas du flyger fram i dem när du ska ut o pröva dem.
Dessutom hoppas jag dina små kryar på sig snart, o att ni får bli friska ..... Inget skoj med sjuka småttingar (o magsjuka). /LenaO