måndag 16 april 2012

Monday

En av få bilder man får på denna man. Känner att jag måste dela med mig av denna sköna bild!

Igår startade jag och L vår träningshistoria som nu ska pågå ett antal veckor och som kommer att gå i mål då vi kan springa milen utan problem. Efter det hoppas jag att vi kommer att träna inför Tjurruset, jag vill verkligen det!

Vi gick ut igår för att ta en snabb PW men det slutade med att vi tränade löpning i 6,66 km och gick en snabb PW in i det sista tills vi nått 8,3 km. Klockan ringde 05.50 imorse och då tog vi en snabb, snabb PW på en timme och imorgon blir det intervaller.

Så här ser vårt träningsschema ut denna vecka:
Sö: 8,3 km konditionsträning varav 6,66 km löpning
Må: Snabb PW 1h
Tis: Intervaller 8,3 km
On: Vila
Tor: löpning
Fre: Snabb PW
Lör: PW ?
Sön: ?

Kommer att träna styrka hemma: planka ( vanlig & sido ), armhävningar, utfall, benböj mm. Nu måste jag jobba.... KRAM/J

1 kommentar:

Nadja sa...

Bra där! Jag skulle oxå behöva komma igång med konditionsträning (förutom dansen på söndagar!) Lycka till! Kram