torsdag 19 april 2012

Träningsdagbok

19 april, första " före " bilderna.

Lägger ut dessa bilder i ett syfte, sporra mig själv i träningen men kanske även er andra som läser här?! Ska alldeles strax byta om för att köra intervaller.

Vikt: 56,5 kg
Midja ( mitt på ): 80,5 cm
Rumpa: 92,5 cm
Lår: 52 cm



Januari 2012
Vikt: 56,9 kg
Midja: 80 cm
Lår: 52,5 cm
Arm: 25 cm
Spänd arm: 27 cm
Rumpa: 90 cm

Nu har jag lite att gå på. Kul att se efter bilder senare... ge mig 1 månad innan nästa bilder kommer. Ha en fin kväll!/ J

2 kommentarer:

Martinas blogg... sa...

Åhh vad kul och följa detta:) Kommer peppa dig till tusen!
Men kan du förstå vilken fin mage du har!? Halva övre delen av magen har ju massa magrutor!

CiliaH sa...

Hej hej! Tittar in så här inför galan, måste ju ha lite koll då!

Vilken mage du har! Otränad dessutom! Jag blir duktigt avundsjuk :) Alltid kul med före och efter bilder. Får absolut titta in här lite då och då och se hur det går.

/Ugglehuset