Gomorron, här regnar de... nej det är nog t o m snö. Usch! Men jag är glad för vi har hunnit gå vår 1 h PW här på morgonen jag och L. Känns ganska bra i musklerna på övre lår och rumpa efter backintervallerna igår.
Nu har jag duschat, ätit frukost och ska sätta igång med dagens jobb. Brevid mig: en kopp kaffe! Ha en riktigt trevlig helg!! KRAM/J
1 kommentar:
Här är de snöblandat regn.. så tråkigt! Var är vårsolen?
Hoppas du får en mysig helg. Kram
Skicka en kommentar