onsdag 18 april 2012
FunBeat
Det är denna goding som jag tränar med nu. Hon har en grym disciplin och det gillar jag! Det bästa är att man alltid kommer ur sängen kl. 05.45 på morgonen när man vet att det väntar en svettig PW, intervall eller löppass!
Idag har det varit vila från träningen och det tackar jag för då jag har agerat hinkhållare till min underbart duktiga lilla pojke som har magsjuka hela natten. Så jag har jobbat halvdag idag men sitter i skrivande stund tillsammans med kollegor och syr ihop vårt första event för i år, Mammabloggalan. Har jag berättat att Sean Banan kommer till Krutankalaset den 20:e juli? Nee ok, men nu vet ni!
KRAM & GONATT!/J
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

1 kommentar:
Så härligt! Jag klev upp 04.30, sug på den säger den morgontröttaste människan ever! ;-) Haha KRAM
Skicka en kommentar